Söndag 6/6

Svergies nationaldag, Yeah ? :)
Idag har det varit en söappar dag, helgen här i Göteborg har varit så galetgrym på flera vis.
Torsdag då vi kom va det bara att försöka hitta till Hönö och sen sova :)
Fredag va vi och stekte på Liseberg och Lördag stog vi i kö till Green day ! :)
Konserten va så otrolig men idag känner jag att jag har ont i både ben och rygg, så som tidigar nämnt, jag har bara slappat. :)
Vi har nyss ätit middag och det blev sallad på menyn, helt okej :)
Imorgon blir det hemåt, kommer bli skönt.



Många tycker det är så skönt att lämna det lilla Norsjö, men det är ett ställe jag verkligen kan kalla hemma, det är personerna som gör det till hemma.
Jag känner på mig att det är där jag kommer vilja bo, tillsvidare iaf.
Jag saknar hemma, jag saknar Mamma, Ina, Lina, Nadja ... Det är dom som gör att jag verkligen trivs hemma . <3



Nu gick Lissan och Madde ut på en promenad, undra om jag ska passa på att bada lite bubbelbad eller om jag ska se tv . Vi får se .

Kommentarer
Postat av: Ina

Tänker på dig igår och hoppas ni kom

hem ordentligt, för jag saknar dig!

Kanske tjatar lite om de nu, men de är så!

Du är världens bästa <3

2010-06-08 @ 14:27:35
URL: http://entracte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0