Måndag 1/3

Idag var det tanken att jag skulle umgås med min syster, bara jag och hon alltså :)
Men mormor blev sjuk och Lina va tvungen att skjutsa henne på lassa i skeå.
Vi hade tänkt spela Spyro, ett spel jag köpte i sten i lördags. :)
Men imorgon kanske, mormor får ju säkert någon medicin idag så :)

Ihelgen har jag varit med Ina, vi har varit barnvakt till Nadja och sen spela vi massa xbox :)
Det va så skönt att umgås, bara jag och hon. Vi hann prata massa och det känns som om luften är rensad.
Synd bara att alltid är det någon av oss som har något om helgerna, men det löser sig !

Jag har nyss varit ute och skottat snö, tänk, snart ska det föreställa va sommar, om mindre än 4 månader, och idag snöade det ? Lite svårt att förstå det . .

Men alla biljetter är då bokade för Green Day, konsert och rean dit och hem. :)
Vi får som tur är bo hos mina kusiner, tror det kommer bli bra :)

Nu ska jag se tv, känns som om jag kommer behöva vara utvilad inför kvällen, hörs vara jag, Lina och tonåringarna som ska va där. :) Kommer nog gå kanonbra !

Kommentarer
Postat av: Ina

<3

2010-03-02 @ 08:38:45
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Kompis

Green Daay!

Taggad !?? :D

2010-03-05 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0