Söndag 14/3

Jahaja, igår va jag med Kaninis och vi åkte till Tina, mycket skönt, har osm inte hunnit träffa och prata med Tina på riktigt på flera veckor, så det va efterlängtat. :)

Igår va vi som sagt på Bodaborg med tonåringarna, Räkorna fick 1 vinst, samma för Tes.
Dom riktiga vinnarna var Ledarna ! Vi vann med 5 vinster :) Mycket skönt :) fast Cilla har ju lite sifferminne så hon minns alla siffror i alla rum, även dagen efter :) hahahah ! :)

Jag och mamma har lite problem att hitta permanentvätska, för jag har bestämt mig, det är värt det, jag passar bättre i lockigt, tycker då jag. Och jag behöver aldrig tänka på att fixa håret, för det är lockigt, jag kan sätta upp det och använda klämmor, så jag ska göra det :)

Flera dagar den här veckan har jag umgåtts med Ina, det har varit så skönt, vi har skrattat och pratat, det va så längesen. Och det va så längesen jag hade henns för mig själv flera dagar, som det va förr i tiden, och det va efterlängtat något !
Nu däremot dröjer det innan nästa gång det händer, men jag klarar mig :)

Jag stickar ju som en took också, jag har börjat på Linas mössa och mormors benvärmare, kommer bli jätte fina ;) Sen, jag lovar, sen ska jag sticka din mössa Erika, du kommer att få den tills du kommer hem, oroa dig inte ! :)

Nu ska jag äta frukost, känner att magen är lite sugen på varm macka :) :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0