Torsdag 25/3

Grattis på födelsedagen Mamma ! :)
Hon fick ett presentkort på ica, 1000 kronor. Och jag, Lina och Jonny har bärt in all pellets, hon förtjänar det :)

Igår fyllde Sanna år, så jag va och gratta henne också :)
Hon fick en spargris och en pezgodis, hon blev nog glad :)

Jag och Lissan ahr varit och gymmat 2 ggr på mindre än en vecka, vi är sååååå duktiga och jag är så stolt över oss. Tanken var att ikväll skulle vi ha fare, men hon orkade inte och mamma fyller ju år, så då slapp jag stressa och så :) Men på tisdag ! :) Så ska svetten spruta ! :)

För ni som itne har träffat mig så har jag hunnit permanenta håret, jag är grymt nöjd och jag ångrar det inte ett dugg :) Och fin blev jag också :) Funderar dock på att pemanenta luggen och mer intensiv pemanenta långa håret i nacken, men vi får se :)

Jag är ju på en skola och praktiserar och det går riktigt bra, dom är som ett härligt gäng både lärare och elever :)



Nästa helg är det påsk, då ska jag, Lina och Nadja åka upp till farfar och fira lite påsk med honom, kommer bli kanonbra ! :) Jag har längtat ! :)
Mysiga samtal om när man va liten och doften av farmor och farfar gör mig så lugn. Att titta på alla korten på väggarna är bland det roligaste jag vet, man ser så liten och snäll ut :) Jag älskar att vara hos farfar ! :)

Nästa vecka kommer även Erika hem, har längtat efter henne så otroligt. Våra pratstunder och hetsmatcher :) Kommer bli skönt att hon kommer hem igen :)
Då ska hon även få hennes mössa :) Men det kanske inte blir förän efter påskhelgen hon får den :)

Nu börjar abstinensen efter Ina kännas igen, nu har hon varit borta från mig i 2 veckor . . Men hon kommer förmodligen också hem snart, hoppas ja <3

Nu ska jag ta ett långt bad och sen sova, jag känner att det kan behövas :)
Kommer nog en bild på mitt hår i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0